Hola!

Com ja sabr脿s, a la plataforma Goteo estem 煤ltimament que no parem i volem agrair-te el teu suport a l鈥檋ora de fer realitat meravelles com l鈥檈nfortiment d鈥檜n mitj脿 independent com La Marea, la creaci贸 de CrowdCoop Espai Digital per la creaci贸, impuls i consolidaci贸 de projectes cooperatius o el creixement constant del canal fem.goteo.org, centrat en donar suport a projectes feministes que fan del m贸n un lloc m茅s just.

Amb tanta feina feta i tant per fer, el que ens agradaria avui 茅s con猫ixer la teva opini贸 sobre la nostra tasca i aix铆 poder millorar encara m茅s, incorporant les teves propostes.

Per aix貌 hem creat l鈥檈nquesta que AQU脥 podr脿s respondre de manera an貌nima i on podrem fer-nos una idea de vosaltres com a comunitat amb els vostres interessos en la plataforma, on explicar-nos entre d鈥檃ltres q眉estions si ja heu ajudat a impulsar v脿ries campanyes, participeu activament en moviments socials o us agradaria proposar iniciatives per a que d鈥檃ltres col路lectius les duguessin a terme.

L鈥檕bjectiu final a partir d鈥檃questa enquesta 茅s impulsar sistemes digitals de participaci贸 i gesti贸 democr脿tica de la comunitat Goteo a trav茅s del software lliure Decidim, plataforma digital de participaci贸 ciutadana on, si ho vols, tindr脿s a la teva disposici贸 un canal on poder dir la teva i con猫ixer d鈥檃ltres persones tan donants com impulsores per a seguir avan莽ant cap a la societat que volem.

Aquest projecte compta amb el suport de l'Ajuntament de Barcelona en el marc de la convocat貌ria de subvencions Enfortim 2022 per a la reactivaci贸 i enfortiment de l鈥檈conomia social i solid脿ria i el desenvolupament de projectes d鈥檌ntercooperaci贸 que desenvolupen l'estrat猫gia #ESSBCN2030.

Molt铆ssimes gr脿cies per fer-nos arribar la teva opini贸 i acomplir amb l鈥檕bjectiu de con猫ixer millor la comunitat Goteo i la seva diversitat: donants, impulsores, matchers.

Som-hi amb l鈥檈nquesta!

Participa a l'enquesta!