馃尡 Si la segona llei de la termodin脿mica sost茅 que tots els processos que tenen lloc a l'univers es fan de manera que sempre augmenta el desordre, i per tant l'entropia... 茅s la voluntat humana d'ordenar i donar-nos sentit una postura contr脿ria a la vida?

馃 Aquesta setmana ser脿 diferent a la redacci贸, ja que ens reunim tot l'equip de la Fundaci贸 en un nou espai a la natura, durant 3 dies de conviv猫ncia, per compartir el cam铆 recorregut i decidir juntes cap a on volem seguir. Si el dia a dia ens porta a l'entropia, ser脿 en aquestes breus jornades, que ens rebel路larem en sintropia per dur a terme una s猫rie d'accions conscients que potenci茂n la reestructuraci贸 i l'equilibri intern. Farem el nostre millor esfor莽 i esperem poder-te seguir oferint el millor de nosaltres!

馃摤 En aquest butllet铆 et presentem com 茅s habitual tres campanyes que ens emocionen. Parlem de 鈥渓a mare de tots els crowdfundings鈥 encarnada en una campanya per enfortir el periodisme independent; la iniciativa petita i valenta d'una editorial autogestionada que aposta per la bibliodiversitat; i la creaci贸 d'un documental, inspiraci贸 d'aquest butllet铆, per descobrir t猫cniques agroforestals regeneratives com un canvi radical de visi贸 per deixar de situar-nos al centre del m贸n. Informaci贸 lliure, poesia i acci贸 concreta al propi entorn com a guia per seguir avan莽ant juntes i amb els nostres millors desitjos per a tu. Seguim!

Aix貌Nostre脡sDeVeritat 馃挏

LoNuestroEsDeVerdad 馃挏

馃挏 A aquesta campanya, com ja sabr脿s, l'hem anomenat LA MARE DE TOTS ELS CROWDFUNDINGS perqu猫 vol convertir-se en la m茅s gran de la hist貌ria de Goteo.

鉁 L'objectiu 茅s assolir els 250.000鈧 perqu猫 La Marea segueixi fent periodisme de deb貌 amb els millors mitjans possibles. Periodisme per canviar la realitat. En nom茅s set dies ja ha arribat a la xifra de 25.000鈧, que 茅s una barbaritat, per貌 encara queda el 90% del cam铆.

馃憠 Si com nosaltres, vols impulsar un mitj脿 de comunicaci贸 lliure d'interessos pol铆tics i empresarials, col路labora avui a goteo.cc/lonuestroesdeverdad.

Kriller71 馃搰

馃摑 Kriller71 茅s una editorial radicada a Barcelona que des de fa deu anys publica de manera independent i autogestionada poesia, assaig i narracions 鈥渉铆brides鈥 que no encaixen dins dels c脿nons de la ficci贸 cl脿ssica.

馃摎 La seva aposta per la bibliodiversitat i per un cat脿leg on es destaquen veus divergents i poc freq眉ents a les editorials m茅s tradicionals 茅s tan arriscada com necess脿ria davant dels corrents de pensament 煤nic.

馃憠 Ajuda a sostenir l'edici贸 independent en aquest moment complicat a trav茅s de goteo.cc/kriller71.

Sintr貌pica 馃尡聽

Sintr贸pica 馃尡聽

馃尡 Aquest documental vol registrar el viatge al voltant de la pen铆nsula ib猫rica que faran tres agricultors i formadors en agroecologia, per divulgar l'agricultura sintr貌pica: filosofia que cerca produir aliments sense comprometre la salut dels ecosistemes, protegint i fomentant la biodiversitat.

馃彙 L'aventura promet ser una font d'inspiraci贸 i d'esperan莽a enorme davant els grans reptes mediambientals i socials a qu猫 ens enfrontem.

馃憠 Si tamb茅 sents que el model agr铆cola convencional ens est脿 conduint a un atzucac i en la diversitat i la cooperaci贸 hi ha la soluci贸, uneix-te a aquest projecte a goteo.cc/sintropica.

Primera gran setmana de PiztuMETA!

Primera gran semana de PiztuMETA!

馃 La 7a edici贸 de la convocat貌ria matchfunding de PiztuMETA va comen莽ar amb la seva for莽a habitual i ja supera els 30.000鈧 recaptats en nom茅s una setmana.

馃槞 Ja has fet una ullada a cadascun dels 15 projectes? Hi ha de tot: documentals, 貌pera, reggae, moda, tallers, titelles...

馃槣 T'esperen tots a goteo.cc/piztumeta2022.

Summit 馃尡聽

馃槄 Aix铆 en diem de la reuni贸 de tres dies que hem tingut aquesta setmana amb tot l'equip per passar uns dies juntes! La traducci贸 seria quelcom semblant a "cimera", a l'estil de grans trobades entre organitzacions mundials, per貌 ja imaginar脿s que res m茅s lluny de la realitat.

鉂わ笍 Amb la idea de repassar tot el treballat aquest any i planejar el seg眉ent, avui han passat ja dues jornades de moltes presentacions fetes per les companyes a cadascuna de les oficines amb les seves 脿rees de treball: Comunicaci贸, Participaci贸, Innovaci贸 Democr脿tica Inclusiva, Planificaci贸 Estrat猫gica i Administraci贸, bolcades totes en les nostres principals l铆nies d'acci贸: Cultura Futura, Innovaci贸 Democr脿tica Inclusiva, Empoderament Ciutad脿, Economia Social i Solid脿ria, Cultura i Organitzaci贸.

馃檶 Aquestes l铆nies s'escriuen ja a la nit de la segona jornada abans de sopar i amb tota la bona feina ja feta, disposades a celebrar-ho avui i dem脿. Impossible resumir en tan poc tot el que hem presentat, debatut i viscut aquest equip present a Palma, Barcelona, Madrid i Roma, reunit a una bonica casa que ha estat la nostra llar compartida. Aix铆 que et deixem aquesta bonica imatge i la nostra promesa que anirem desgranant aqu铆 tot el planejat, perqu猫 puguis con猫ixer-ho i preguntar-nos tot el que vulguis.

TNos vemos en 15 d铆as

Seguint el nostre objectiu d鈥檃judar a desenvolupar l鈥檈conomia dels b茅ns comuns i el poder de les eines de codi obert, ara som membres de Meet.coop. Una cooperativa de reunions en l铆nia que es preocupa per la privadesa i permet a les persones i organitzacions tenir reunions en l铆nia de qualitat amb eines 猫tiques.