🦋 El Dia Internacional de l'Orgull, també conegut com a Dia Internacional de l'Orgull LGBTIQ+ i altres variants, és un dia no oficial que se celebra mundialment cada 28 de juny en commemoració dels disturbis de Stonewall de 1969, per reafirmar el sentiment d'orgull sobre les identitats i orientacions sexuals i de gènere tradicionalment marginades i reprimides, i per visibilitzar la seva presència a la societat i els seus reclams.

💞 A la Fundació ens sumem a la celebració del mes de juny com a mes de l'orgull i creiem que si bé és cert que hi ha tantes ments com caps, llavors hi ha tantes classes d'amor i identitats com cors i per això en aquesta ocasió volem celebrar també la cosmologia de la neurodiversitat com a font de fluïdesa, qüestionament i rebuig de la cultura dominant i els seus rígids marcs de socialització i autodefinició.

📬 En aquest butlletí et convidem a participar de la celebració de la diversitat sexual, afectiva i de gènere al rural; de l'organització d'una escola de pensament feminista; i de la celebració d´un festival artístic per trencar normes i prejudicis. Som-hi!!

VII Festival Agrocuir da Ulloa 2022 🌈

VII Festival Agrocuir da Ulloa 2022

🌈El Festival Agrocuir da Ulloa és un esdeveniment per la diversitat sexual, afectiva i de gènere que se celebra al rural. És de caràcter intergeneracional i reivindica valors com ara l'ecologisme, el feminisme i el respecte a la diversitat.

🌳 En aquesta edició segueixen apostant per realitzar totes les activitats a diferents llocs del poble de Monterroso, per generar un espai obert i accessible a tothom. Per això, aquesta serà la segona edició en què no cobren entrada i per això necessiten la teva col·laboració per continuar fent aquest somni possible.

✊ Fes-li un cop d'ull a tot el que han fet, assabenta't de les dates per si et ve de gust anar i col·labora-hi a goteo.cc/agrocuir2022.

Escola de Pensament Feminista AMA Asturies 💜

Escola de Pensament Feminista AMA Asturies

💜 L'1, 2 i 3 de juliol tindrà lloc la III Edició de l'Escola de Pensament Feminista d'AMA Asturies. Aquesta escola de pensament feminista és un projecte col·lectiu que s'aixeca gràcies a l'impuls militant de desenes de joves, apostant per un feminisme per a tothom, que no deixi ningú fora i que ens reuneixi pel que volem construir.

🔄 L'objectiu és impulsar un feminisme que construeixi aliances profundes amb la lluita LGTBI i amb altres col·lectius i lluites socials, que entengui la pluralitat, el dissens, els diferents corrents feministes i altres aportacions com una cosa enriquidora sobre allò que dialogar i debatre i que defensi la potència feminista com un moviment emancipador per a tota la societat.

🙌 En aquesta edició compartiran coneixement Rita Segato, Ofelia Fernández, Clara Serra, Rafaela Pimentel, Gemma Torres, Cristina Barrial, Kenya Garcia, Roy Galán, Itziar Ziga, Ana Requena, Juan Ponte… les hi acompanyes tu també? Fes-ho a goteo.cc/amaasturies.

L'Altre Festival 2022 🎪

L'Altre Festival 2022

🎪 En l’Altre Festival trenquen normes i prejudicis, convidant a participar a totes les persones, amb experiència de salut mental i sense, les seves famílies, amistats, professionals de la salut, creadores escèniques, tècniques, músiques... però sobretot volen convidar-te a tu, l' Altre!

😝 Aquest any l'Altre Festival acull més de 30 companyies i artistes, entre elles Reiko Yamada i La Trifulga dels Fútils (una coproducció entre el Festival MIXTUR i l'Altre Festival), Berta Giraut i la Cia Teatre de Pacotilla (una coproducció entre CCCB, Festival Barcelona Poesia i l'Altre Festival), Kolektiv Nesladim i Sala La Planeta, uTOpia, Ambae Company, Paula Niehoff, La Lejana i moltes més.

💪 Si vol donar suport a aquesta filosofia del benviure, lluitant contra l'estigma, promovent la diversitat i accessibilitat al món cultural i impulsant la recerca en nous formats escènics, entra ara a goteo.cc/lalteefestival2022.

Apunta't al 2n Taller PiztuMETA! 🚀

Apunta't al 2n Taller PiztuMETA

El 1er taller online per a persones i entitats que volen presentar el seu projecte a #PiztuMeta2022 va ser un èxit! Molta concentració, interacció i il·lusió de les assistents a l'hora d'impulsar projectes culturals a Gipuzkoa amb el finançament col·lectiu a Matchfunding, la fórmula crowdfunding per la qual per cada euro aportat per la ciutadania, una altra entitat hi aporta un euro més. En aquest cas, la Diputació de Gipuzkoa aporta una borsa de 47.000€ per propulsar fins a 15 iniciatives que es donaran a conèixer i podràs ajudar a cofinançar a la nostra plataforma.

Si t'ho vas perdre i encara estàs dubtant sobre si presentar-te, o si coneixes algú que li podria interessar, podeu apuntar-vos totes dues al 2n taller META d'aquest proper 8 de juny i assabentar-vos de tot! Així podreu donar-nos a conèixer el vostre projecte en les millors condicions i participar a la convocatòria d'aquest any a meta.goteo.org.

Ens veiem en 15 dies! 😜

Fins aquí hem arribat. Esperem que aquest butlletí t'hagi animat a seguir caminant cap la societat de totes i per a totes a la que ens anem acostant, poc a poc. Fins la propera!

TNos vemos en 15 días

Seguint el nostre objectiu d’ajudar a desenvolupar l’economia dels béns comuns i el poder de les eines de codi obert, ara som membres de Meet.coop. Una cooperativa de reunions en línia que es preocupa per la privadesa i permet a les persones i organitzacions tenir reunions en línia de qualitat amb eines ètiques.