馃挭 Setembre fa dies que va arribar i moltes encara estem aterrant en aquest nou curs. Amb energia renovada? Amb dubtes? Ni una cosa ni l'altra? A Fundaci贸 Goteo ens sumem a totes aquelles que algun dia van descobrir que l'煤nica constant 茅s el canvi i que improvisar, saber adaptar-se i respondre a l'instant ens acosta una miqueta a experimentar la felicitat. En el nostre cas, el que m茅s ens motiva 茅s seguir rebent propostes transformadores, arriscades i diverses. Tens alguna en ment? Explica'ns-la!

馃摤 En aquest butllet铆 coneixer脿s Abueland, un llibre ben canyer sobre les cures amb la gent gran com a protagonista; Que no caigui!, un projecte educatiu amb l'esport com a fil conductor; i Arbre Mare, un espai de crian莽a respectu贸s amb els interessos de la inf脿ncia com a eix principal. Fes-un cop d'ull i meravellat.

Abueland 馃懙

馃懙 Des de la s脿tira i un enfocament de g猫nere, les vinyetes d' Abueland recollides en aquest llibre, retraten situacions quotidianes que tenen a veure amb la crian莽a, la conciliaci贸 i les cures, posant el focus en el paper poc reconegut de la gent gran.

鉂わ笍 Abueland ha contribu茂t a visibilitzar, documentar, recon猫ixer i socialitzar el paper que avui dia tenen les 脿vies i els avis en la cura de la inf脿ncia i des d'aqu铆 ha provocat la reflexi贸 i generat di脿leg social.

馃巿 Fes-li un cop d'ull, dona-hi suport i fes-te amb el teu exemplar a goteo.cc/abueland.

Que no caigui! 鈿斤笍

馃實 African Football Academy 茅s una associaci贸 i acad猫mia de futbol al Senegal que Bekaye, el fundador de Big Road Elkartea, va crear a Rufisque juntament amb altres companys d'inf脿ncia. Des experi猫ncies dels seus fundadors, African Football Academy posa en marxa un projecte per unir aquests dos elements: el futbol i l'educaci贸.

馃帗 L'objectiu d'African Football Academy 茅s oferir a aquests joves la possibilitat de jugar a futbol, entrenar, i formar-se en aquest 脿mbit, per貌 sent un requisit indispensable el tornar a estudiar per formar part de l'equip.

馃憠 Si et sembla una iniciativa tan bonica com a nosaltres, pots entrar per impulsar-la a goteo.cc/bigroadelkartea.

Arbre Mare 馃尦

馃搾 La Pedagogia Waldorf situa les criatures al centre i a les persones docents com a eix del proc茅s educatiu. Per aix貌, qui tria ensenyar s'entrega plenament al desenvolupament dels i les infants, brindant orientaci贸, desenvolupament i afecte per sostenir sa vida. Per tant, 茅s vital assegurar un entorn enriquidor i tots els recursos necessaris.

馃尦 A 脫rgiva impulsen aquesta alternativa educativa i de crian莽a per a l'etapa de 3 a 6 anys a Arbre Mare, garantint totes les opcions de prim脿ria cap a la propera escola.

鈽锔 Si tamb茅 creus que l'educaci贸 ha d'estar al servei de la vida i vold donar suport a un proc茅s d'ensenyament que faciliti l'aprenentatge de coneixements i habilitats en cada etapa de desenvolupament de manera vivencial, pots con猫ixer el projecte i contribuir-hi a goteo.cc/arbolmadre.

馃殌 Llancem 2陋 Convocat貌ria #CanalFIC!

馃尭 Comen莽a el curs i recollim tot el sembrat a la primavera per seguir impulsant projectes culturals a la ciutat de Barcelona! Amb la Primera Edici贸 de #CanalFic, a Fundaci贸 Goteo, en col路laboraci贸 amb la F脿brica de Creaci贸 Fabra (FiC) i l'ICUB, facilitem el finan莽ament de projectes per a actuals residents de la FiC. Aquesta iniciativa combina el finan莽ament col路lectiu (crowdfunding), a trav茅s de la plataforma Goteo, amb el suport institucional de l'Institut de Cultura de Barcelona (ICUB). La Fundaci贸 Goteo ha aportat aix铆 una atenci贸 especialitzada per part de l'equip per a la redacci贸 i disseny final de la campanya aix铆 com tot el suport per a la seva promoci贸 i difusi贸.

鉁岋笍 A la 1陋 Convocat貌ria van aconseguir arribar al seu objectiu tant Electro Prepared Piano com 脡l Corri贸 Junto a Su Camarada. En esta segona convocat貌ria, anem amb dos projectes m茅s igual d'espectaculars.

SOLC Festival 鉀

鉀 Aquesta primera edici贸 del "SOLC Festival 路 Bioart Society" ser脿 en un espai rural i amb unes eines poderoses: els teus sentits i les teves emocions. El Festival connecta la creaci贸 de les pr脿ctiques art铆stiques contempor脿nies amb les persones i l'ambient, amb 茅ssers humans i no humans i amb els objectes del record que ens emocionen, amb la mem貌ria viva, amb els nostres episodis de vida. Un fil conductor que ens uneix i ens transforma com comunitats resilients. Fes-li una bona ullada i participa!

Dreamtime 馃く

馃く Dreamtime 茅s una obra per a dansa, m煤sica i v铆deo-mapping concebuda com una "hipnopera", un treball esc猫nic transdisciplinar basat en els somnis d'una s猫rie de persones. A partir dels textos de l'escriptor angolano / portugu猫s Gon莽alo Tavares i de la m煤sica de Llu铆s Tabuenca, l'espectador/a descobrir脿 un personatge a la recerca d'un altre espai, evocant la situaci贸 del m贸n actual, on els somnis es presenten com l'煤nic espai de llibertat per a l'individu. Si t'apassiona la idea, suma-t'hi!

Seguint el nostre objectiu d鈥檃judar a desenvolupar l鈥檈conomia dels b茅ns comuns i el poder de les eines de codi obert, ara som membres de Meet.coop. Una cooperativa de reunions en l铆nia que es preocupa per la privadesa i permet a persones i organitzacions tenir reunions en l铆nia de qualitat amb eines 猫tiques.