鈽锔 A Fundaci贸 Goteo avui ens unim a "El Pot Petit", quan diu que ja ha arribat l'estiu on tota cuca viu i on tothom surt del niu. En aquesta ocasi贸 volem compartir amb tu l'optimisme que neix del caliu, la frescor i el desig d'emocionar-se. I tant hi fa que siguin antics i llargs projectes que reprenem, com nous i breus somnis que podem dur a terme en unes vacances. Tinguis l'estiu que tinguis, desitgem que sigui el teu temps la corrent en la que est脿s pescant.

馃摤 En aquest butllet铆 et volem convidar a encendre el foc d'un projecte d'obrador sostenible que treballa amb esp猫cies silvestres comestibles, degustar la xufa i orxata d'una entitat agroecol貌gica que recupera el cultiu amb tracci贸 animal i acompanyar a una companyia teatral que vol visibilitzar amb sensibilitat el ric m贸n interior d'aquelles persones que, de tant en tant, volen m茅s enll脿 d'all貌 quotidi脿. Gr脿cies per estar amb nosaltres un cop m茅s. Som-hi!

Eixarcolant 馃崬馃敟

馃崬馃敟 A qu猫 estem contribuint amb el nostre consum diari? A Eixarcolant volen demostrar que un altre model 茅s possible, pel que el seu objectiu 茅s la sostenibilitat, tra莽abilitat i just铆cia social en la producci贸 d'aliments.

馃槉 Per a aix貌, aquest obrador vol obtenir aliments de qualitat, bons, saludables, nutritius i per a tots els gustos nom茅s a partir de mat猫ries primeres locals, cultivades de manera sostenible de veritat, i per les quals s'ha pagat un preu just als agricultors i agricultores.

馃挭 Uneix-te a el nou paradigma, d贸na suport a aquest referent i fem que arribi el canvi a tot el pa铆s a goteo.cc/eixarcolant.

Mas del Fondo 馃彙馃

馃彙馃 A Mas del Fondo volen fer totes les feines possibles de camp amb cavall, recuperant l'activitat agr铆cola despr茅s de m茅s de vint anys d'abandonament de les terres i conreant de manera sostenible hortalisses ecol貌giques.

馃尡 Sabent que una finca d'aquestes dimensions t茅 un consum energ猫tic alt铆ssim, tant en el reg com en el gasoil emprat pels habituals tractors, la seva proposta 茅s dur a terme una transici贸 energ猫tica que recupera l'agricultura tradicional.

馃惔 Si vols col路laborar en reduir la petjada de carboni i recuperar una cultura agr脿ria associada a la tracci贸 animal, pots fer la teva aportaci贸 a goteo.cc/terraixufa.

La sensibilitat dels 脿necs 馃グ馃

馃グ馃 La Sensibilitat dels 脌necs 茅s un espectacle que unint el Teatre Gestual i la Acrob脿cia Esc猫nica vol explicar d'una manera innocent i po猫tica la realitat de les persones amb una sensibilitat especial en un to clownesc i punyent.

馃帾 Sovint en diem 脿nec a aquesta persona maldestre que ensopega cont铆nuament o que de les seves mans rellisquen els gots o els llibres. La malaptesa 茅s sols aix貌 o potser 茅s una conseq眉猫ncia de la seva magn铆fica imaginaci贸? 脡s dif铆cil prestar atenci贸 a les coses del dia a dia, quan vius immersa en tots un fant脿stic m贸n intern.

鉂わ笍 Qu猫 passaria si escolt茅ssim a qui no encaixa i se li encallen les paraules jutjant-se per no poder ser com les altres persones? I si ens pos茅ssim a la seva pell? Avui pots fer realitat un espectacle revelador a goteo.cc/sensibilidadpatos.

Transparents como l'aigua 馃寠

馃槉 Sabies que la teva estimada plataforma de finan莽ament col路laborativa http://goteo.org ofereix dades de projectes de crowdfunding a trav茅s d'una API? Amb ella pots descobrir quin pot ser el millor mes per treure el teu projecte o l'aportaci贸 mitjana de les usu脿ries. A https://datos.gob.es, la plataforma estatal que organitza i gestiona el Cat脿leg de dades obertes del Sector P煤blic, i impulsa serveis avan莽ats basats en ells, ja els hem impressionat i ens han recomanat.

馃 Si tens curiositat per com funciona, una interf铆cie de programaci贸 d'aplicacions, coneguda tamb茅 per la sigla API, 茅s un conjunt de subrutines, funcions i procediments que ofereix certa biblioteca per ser utilitzada. Una meravella!

馃槣 Dit en llenguatge no inform脿tic, gr脿cies a aquesta eina pots entrar ara mateix a la p脿gina web http://stats.goteo.org i consultar molt铆ssima informaci贸 actualitzada: quants projectes han passat per Goteo, tipologia, quants vam publicar finalment, quin 茅s el percentatge d'猫xit ... Entra-hi i explora-la!

El ShowRoom va ser genial 馃棧

馃捇 El passat dimarts 6 de juliol v脿rem dur a terme la presentaci贸 de Fundaci贸 Goteo i la seva plataforma de micromecenatge a mig centenar de startups convocades per ACCI脫 (Ag猫ncia per a la Competitivitat de l'Empresa de la Generalitat de Catalunya) i va ser un 猫xit.

馃槉 A manera de recordatori, vam comrovar la riquesa de comptar amb entitats a l'economia social i solid脿ria que acompanyen a projectes transformadors des de la seva etapa inicial fins a "l'infinit i m茅s enll脿".

馃檹 Ens sentim molt afortunades de formar part d'aquesta travessia i, ho direm, fins i tot sentir cert orgull al veure com un petit projecte, validat a la plataforma, acaba aconseguint una projecci贸 que ni les mateixes persones impulsores haguessin imaginat.