Benvinguda a la Fàbrica Digital Crowdcoop!

Aquest proper dimecres 24 de febrer a les 18:00h tens una cita que no et pots perdre! Durem a terme un esdeveniment en línia des d'Espai Josep Bota de Barcelona per donar-te la Benvinguda a la Fàbrica Digital Crowdcoop. Podràs seguir-ho en directe des d'aquí: goteo.cc/crowdcoop24febrer

T'ho explicarem tot sobre aquest model innovador de finançament cooperatiu i podràs veure exemples de cooperatives que han dut a terme els seus projectes amb èxit gràcies a Crowdcoop.

Són ja molts anys ajudant a llançar campanyes que han estat reeixides gràcies al teu suport individual, a les aportacions rebudes per entitats de l'economia social, així com entitats públiques com són universitats, ajuntaments i diputacions. Aquest any hem fet un pas més i hem creat aquesta eina especialitzada en cooperatives. Perquè la circulació de diners no és neutral i volem que circuli dins el conjunt de l'economia social i solidària.

Un esdeveniment excepcional

En aquesta ocasió ho volem celebrar amb aquest esdeveniment en el qual farem balanç dels èxits i aprenentatges a què hem arribat durant el primer any de Crowdcoop. La fàbrica digital de projectes cooperatius ha arribat per quedar-se i esperem que després de l'èxit a Catalunya s'estengui per molts més territoris!

De moment podem explicar-te que anunciarem la fusió entre Goteo i Platoniq (entitat creadora de la plataforma), podràs escoltar els testimonis de projectes cooperatius cofinançats amb èxit gràcies a el Programa Integral Crowdcoop i aprendrem un munt amb els diàlegs entre Ateneus Cooperatius de Catalunya, les nostres formadores de Goteo i les nostres sòcies de el projecte, Heres Social SCCL i Facto Assessors SCCL.

També compartirem amb tu algunes característiques ben curioses que hem descobert que t'uneixen a la resta de donants i farem un tour per la plataforma per a qui encara no ha participat. Gran oportunitat per compartir aquest esdeveniment amb aquesta persona que no acaba d'entrar gaire bé amb la informàtica però vol donar suport a projectes que milloren la vida de totes!

Tindrem un moment per recordar i reflexionar com ens va afectar la Covid-19, així com alegrar-nos de la magnífica resposta a la crida del Fons Cooperatiu, on es van recaptar 65.522 € per cofinançar projectes amb l'objectiu de pal·liar els efectes socioeconòmics de la pandèmia.

😜 I voldríem explicar-te encara molt, molt més. Però ¿alguna cosa cal deixar a la sorpresa, veritat?

Apunta't la data i l'hora: dimecres 24 de febrer a les 18:00h.
Activa el recordatori i segueix l'esdeveniment en directe: https://www.youtube.com/watch?v=gAuErgJtMvc&feature=youtu.be

Ens veiem dimecres que ve!