A la Fundaci贸 Platoniq estimem la innovaci贸 i la participaci贸, aix铆 que totes les nostres energies van aquesta direcci贸. El nostre seg眉ent pas, en qu猫 ens encantar脿 que ens acompanyis, 茅s la plataforma digital que hem anomenat "Goteo Participa".

Amb aquesta finalitat volem fomentar la participaci贸 ciutadana en la gesti贸 de projectes i en la presa de decisions en el marc de l'economia social i solid脿ria. Crear espais per a la col路laboraci贸, el di脿leg i la construcci贸 col路lectiva de solucions per abordar desafiaments socials i econ貌mics.

Aquesta nova plataforma Goteo Participa 茅s fruit del projecte Goteo ft Decidim, que t茅 com a objectiu la gesti贸 democr脿tica de la comunitat d'usu脿ries de degoteig a trav茅s de sistemes digitals de participaci贸 i que compta amb el suport de l'Ajuntament de Barcelona a trav茅s de la convocat貌ria de subvencions Enfortim 2022 per a la reactivaci贸 i l'enfortiment de l'economia social i solid脿ria i el desenvolupament de projectes d'intercooperaci贸 que desenvolupin l'estrat猫gia #ESSBCN2030.

La nostra primera proposta 茅s convidar-vos a tota la comunitat Goteo a con猫ixer la plataforma, suggerir millores i votar aquells fons solidaris que considereu prioritaris impulsar i donar suport. Les propostes de fons han estat codissenyades per un grup motor de persones que formen part d'entitats i projectes afins a Goteo que representen l'ecosistema de la plataforma: Fundaci贸 Platoniq, Dimmons - Universitat Oberta de Catalunya , Ir铆dia, Ateneu Cooperatiu Coopolis, Tarpuna, Emprius, Sindicat d'Inquilines de Barcelona.

Comprovareu que la participaci贸 茅s ben senzilla i intu茂tiva, a trav茅s d'aquests senzills passos:

馃憖 1.- Entra a la plataforma i recorre les diferents seccions
鉁 2.- Inicia la sessi贸 per participar i votar
馃棾锔 3.- Vota i comenta les propostes de fons solidari a qu猫 vulguis donar suport
馃 4.- Fes propostes per ampliar la implicaci贸 de la comunitat Goteo

Esperem t'il路lusioni tant com a nosaltres i, a poc a poc, anem compartint la satisfacci贸 de ser co-part铆cips de millores en aquesta societat solid脿ria que tant anhelem. Seguim!

Participa
Ajuntament de Barcelona